Oferta dla rodziców 

boy in blue and white polka dot shirt playing bubbles

Integracja sensoryczna (SI)

To kompleksowa usługa dla dzieci z trudnościami w przetwarzaniu bodźców zmysłowych, nadwrażliwością lub podwrażliwością sensoryczną, opóźnionym rozwojem ruchowym, problemami z równowagą, koncentracją, emocjami czy zachowaniem.

Diagnoza SI obejmuje:

  • szczegółowy wywiad z rodzicami,

  • obserwację kliniczną,

  • Po diagnozie przygotowuję pisemną opinię oraz plan terapii dostosowany do indywidualnych potrzeb dziecka.

  •  

Terapia SI to zajęcia w formie zabawy ruchowej, które stymulują układ przedsionkowy, proprioceptywny i dotykowy. Ich celem jest poprawa samoregulacji, koordynacji ruchowej, uwagi oraz funkcjonowania w codziennych sytuacjach (szkoła, dom, relacje).

  • standaryzowane testy integracji sensorycznej,

  • KATIS- system do diagnozowania i terapii dzieci poniżej 4 roku życia,

  • analizę stylu sensorycznego dziecka.

 

man and woman sitting on chairs
silhouette of child sitting behind tree during sunset
red apple fruit on four pyle books
books on brown wooden shelf
person holding blue and red paper

Terapia ręki oraz diagnoza motoryki małej 

Dedykowana dzieciom, które mają trudności z pisaniem, trzymaniem przyborów, samoobsługą (ubieranie się, jedzenie), niskim napięciem mięśniowym, słabą koordynacją i precyzją.

Diagnoza ręki obejmuje ocenę postawy przy pracy, chwytu pisarskiego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, napięcia mięśniowego oraz funkcji dłoni. Na jej podstawie tworzony jest indywidualny plan ćwiczeń terapeutycznych.

Terapia ręki to zajęcia rozwijające sprawność dłoni, palców i nadgarstka, planowanie ruchu, koordynację i kontrolę wzrokowo-ruchową – w formie atrakcyjnych zabaw i zadań manualnych.

view of floating open book from stacked books in library
red white and green color pencils
person holding pile of books near face
flat lay photography of paintings
person in red shirt wearing black and gray headphones

Terapia pedagogiczna 

Zajęcia indywidualne dla dzieci z trudnościami w nauce, takimi jak: trudności w czytaniu, pisaniu, liczeniu, koncentracji uwagi, pamięci czy organizacji pracy. Prowadzę terapię dla dzieci z dysleksją, dyskalkulią, zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami rozwoju i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.

Zajęcia są dostosowane do możliwości i stylu uczenia się dziecka. Pracuję poprzez zabawę, ruch i działanie – tak, by budować motywację, wiarę we własne możliwości oraz realne postępy edukacyjne.

love to learn pencil signage on wall near walking man
girl in white shirt playing with blue and red car toy
person holding blue and red paper
person holding light bulb

KLAUZULA RODO

REGULAMIN

Imię
Nazwisko
Twój e-mail
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!